apt a RedHat

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 9 10:01:04 CEST 2002

On 09/07/2002, Mošnička Roman wrote:

> Dobry den,
> pred casem jsem nekde na webu videl upravenej program apt ktery umi
> aktualizoval rpm balicky a byl prispusoben redhatu. Bohuzel se mi to
> ted nedari najit. Nemuzete me nekdo prosim nasmerovat spravnym smerem?

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/, hledam apt;rpm, nalezam
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150927.html, prechazim na
http://www.linux.cz/apt-rpm/ a v dolni casti stranky spatruji kyzene :)

Jinak z nazvu balicku plyne, ze pochazi puvodne z freshrpms.net, takze
take viz http://valhalla.freshrpms.net/rpm.html?id=10

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka