OpenSSH 3.4 RH6.2

Úterý Červenec 9 10:41:02 CEST 2002

Michal Krause wrote:
> z www.openssh.com (nebo spis z nejakeho mirroru), ve spec souboru jsem
> nastavil, ze budu kompilovat pro RH 6.2, a vsechno probehlo naprosto

	Jak? Je hezke, ze upravite spec soubor a vykopete nektere zavyslosti
apod., jak ale pak muzete vedet, ze novy SRC.RPM neni zavysly prave na
tech novejsich verzich? - opravene chyby, nove vlastnosti, jine
workaroundy...

	Nerikam, ze nemate pravdu, ale na toto bych musel znat source OpenSSH
docela vice nez aktualne spadaji me znalosti, jinak je toto velmi
riskantni a videl bych za daleko lepsi reseni si zkompilovat stare
OpenSSH bez bugovych oblasti (treba i diffem porovnat co se zmenilo) -
zhruba jak to ma napr. RedHat (ten taky backportoval do 3.1) nebo je
apson v /etc/ssh/sshd_config nezapinal...

> a tak jesem vedel, ze na jadrech 2.2 nemohu mit soucasne zapnuty privsep
> a kompresi - ne, ze by me to tesilo, ale nezaskocilo me to).

	No kdyby klient rekl neco o unsuportet features si cokoli, mozna bych byl
moudrejsi, silne mne vsak nakrklo, ze ani sshd nic nezapsal do LOGu... -
vazne, nekdy bych programatory strilel!