(x)emacs syntax highlight

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Červenec 9 13:03:48 CEST 2002

Ahoj,

jako uzivatel NEDITu bych se rad zeptal na par veci ohledne emacsu.
Uvazuji na nej prejit, ale neumim par veci.

Zajimalo by mne, jak udelat zvyraznovani textu v emacsu, ev. uzivatelske
"jazyky" ( napr. Specman). Pouzivam puvodni instalaci z RedHatu 6.2
(verze 20.7 mam pocit) a tam to nejak nejde ani v Xech ani na konzoli.
Cetl jsem info, ale z toho moudry nejsem ani trochu a na www ve FAQ toho
taky moc neni.

Jak se upravi tabulatory ? Mam rad tri mezery pro kazdou uroven, tam
jsou bohuzel jenom dve a jak to predelat, netusim.

Da se zobrazit do bufferu obsah nejakeho adresare, nebo musim nejaky
soubor odtud primo otevrit ?

A pak taky, jaky je prakticky rozdil mezi xemacs a emacs ? V tom
porovnani, co jsem nekde nasel, je to zpusobem "my mame tohle a oni to
budou mit v dalsi verzi" apod. Jde mi o bezne pouzivani jako
programatorsky editor, tzn. zadne velke/siroke pisma mne celkem
nezajimaji, ale nejake rozumne rozdily, pokud jsou.

Nejde mi o presny popis reseni, ale treba kde to najit, nejaky rozumny
tutorial a ne maglajz typu INFO...

Diky za ztraceny cas,

Vasek