Obnovovaci frekvence

Úterý Červenec 9 12:14:36 CEST 2002

Bc. Radek Krejča <radek.konference na starnet.cz> wrote:
-> Dobry den,
-> potrebuji nastavit vyssi obnovovaci frekvenci monitoru, docasne jsem si ji
-> zvysil pres xvidtune, nicmene mam 2 problemy:

-> 1. xvidtune mi umoznil pouze 87 Hz, ackoliv grafika a monitor zvlada bez
-> problemu 100 Hz, na bilem pozadi to dost blika, jak nastavit vyssi frekvenci?

prekonfigurujte Xy...

-> 2. jak zajistim, aby to, co se mi podari vyzdimat pres xvidtune (nebo i jinak
-> :-)), zustalo i po restartu pocitace, event. Xek? Tusim ze to bude nekde v
-> XF86Config-4, ale kde a v jakem formatu?

Section "Monitor"
        Identifier      "DXS:1313"
        HorizSync       30.0-95.0
        VertRefresh     50-160
        Option          "DPMS"
EndSection

ak sem napisete dobry HorizSync a VertRefresh mate vyhrane. Aj ked je fakt
ze to nie je dokonale... ja napriklad zatial neviem rozbehnut rozlisenia pod
640x480 (no, 640x400 tusim hej ale ja xcem 512x384, 400x300, 320x240)

 Emacs is a complicated operating system without good text editor.