postfix virtualní uživatelé a forward

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Červenec 9 13:34:15 CEST 2002

On Út, 2002-07-09 at 12:31, Václav Kořánek wrote:
> Zdravím,
>
> po delší době se dovolím zase ozvat a poprosit o radu.
>
> Mám postfix, cyrus, dvě poštovní domény, virtuální uživatele v sasl
> databázi, pro doručování do cyrusu se používá LMTP.
>
> A řeším jak přesměrovat uživatele, ale né na jinou schránku, což se
> nechá udělat ve virtual, ale přesměrování na file system tj. totéž co
> děla .forward.
>
> Tzn. chci pro nějakou adresu "www4mail na neco.cz" aby se mail
> poslal do "| /usr/local/www4mail/bin/www4mail". A nevím jak na to, neb
> tabulka aliases se mi nezpracovává. :-(

> [...]

Nad tim jsem zvitezil pridanim dalsiho maileru.
Tedy:

1. zaznam v master.cf:

nejakejmeno unix	-	n	n	-	-	pipe
    flags=R user=uzivatel argv=/cesta/ke/sktiptu ${user} ${nexthop}
${sender} ${recipient}

2. zaznam v transport:
pomocna.domena.cz	nejakejmeno:

3. zaznam ve virtual:
www4mail na neco.cz	cosi na pomocna.domena.cz

Mozna by to slo lepe, me to takhle chodi.

ivo