Proxy + mail

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Úterý Červenec 9 15:02:56 CEST 2002

> Mam takuto nejaku situaciu.  Mam siet ktora je von pripojena
> cez Firewall  problem je v tom ze firewal pusta vol len jednu
> IP na ktorej my bezi proxy. Stranky idu bez problemov (Squid)
> dalej tam mam DANTE co je proxy na Socks  ale v ziadnom
> pripade sa nedostanem von cez nejakeho mailoveho klienta aj
> ked mam v Squide povoleny port pre postu. Podla mna je
> problem v tom ze ma odfiltruje Firewall. Existuje nejaky
> proxy na postu (pop3, SMTP)?  alebo da sa to vyriesit nejako inac?

zkuste neco jako http tunnel.
je to program ktery bezi na localhostu a ceka na prichozi konexe. ty pak
metodou CONNECT preposila pres HTTP server na vzdaleny POP3/SMTP server.
BACHA! na skviidu povolit patricne (25, 110) porty pro CONNECT methodu.
takze vas SMTP server bude "localhost" a http tunnel pozadavky preda
opravdovemu SMTP serveru.

jinak nejaky:
- socks aware mail klient
- zasockovat obyco mail client