podivný problém s Quantou po přechodu na KDE 3.0.1

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Červenec 9 18:01:28 CEST 2002

Martin Sanda wrote:

> Když jsem hledal nějaký konfiguráky quanty, tak jsem zjistil, že jsou pouze ty
> v home, zajímavý je, že to je v /home/ms/.kde/share/config/
> V tom konfiguráku vypadá všechno celkem normálně, dokonce je tak cosi o
> kódování v iso-8859-2, ale jak vidno to nefunguje.
> Do toho konfiguráku se nastavení projeví, ale ne vždycky. Nejsem úplně
> schopnej zjistit, čím je to dáno.
> Pochopitelně tam nejsou žádný informace o cestě do kde.
A zkoušel jste ten soubor smazat? Quanta si vygeneruje nový s default
nastavením.

> Ten bych čekal v nějakým globálním v opt, ale tam jsem žádnej konfigurák
> quanty nenašel.
>
> Jinak nějaká verze quanty pro kde3 asi není. Na http://quanta.sourceforge.net
> jsem nic takového nenašel. Jsou tam pouze binárky. RPM jsou dílem SuSE.
Quanta portovaná pro kde3 je v cvs (některé věci zatím nefungují, ale
pracovat se s tím dá)
Návod jak získat quantu z cvs je v diskuzích na sourceforge.

> Zkoušel jsem psí kusy, symlinkoval, prolejzal konfiguráky, kontroloval
> závislosti, koukal do logů... Všechno vypadá normálně.
> Začínám mít pocit, že to není můj problém, ale problém KDE3, resp. SuSE, ovšem
> to by to zase nechdilo nikomu.
>
> Quantu dost nutně potřebuju. Asi si jí zkusím zkompilovat, ale když jsem se o
> to minule snažil, tak to pořád házelo nějaký chyby.
Kompiluji si verzi z cvs a žádné problémy při kompilace nemám. Asi
budete potřebovat
nějaké devel balíky.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)