cheops - topologie, mapovani site

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Červenec 9 22:50:08 CEST 2002

letty na mrakoplas.phil.muni.cz (Zdenek Pytela) writes:

> 	Nejnovější určitě ne, v powertoolsech RH 7.1, čili před rokem a
> čtvrt, byl 0.60pre5.

> 	Nejlepší podle mě byl scotty+tkined, který ale nezvládal větší sítě
> a přestal se vyvíjet už hodně dávno. Cheops se taky nevyvíjí, a jeho
> následník cheops-ng nevypadá o moc líp. Můžete zkusit nomad, big brother,
> netsaint, jistě bude víc projektů k nalezení na sourceforge a podobných
> serverech. Nejlíp je na tom HP OpenView, ten nejenže není zadarmo, ale ještě
> stojí hříšné peníze - ale zase je to snad jediný opravdu funkční produkt.
> [...]

Ono tech komercnich NMS existuje nekolik, HP OpenView je ale celkem
rozsireny, na druhou stranu mam pocit, ze bezi jenom na Solarisu a
NT. Pak je neco od IBM (myslim, ze se to jmenuje Tivoli), cisco ma
CiscoWorks, 3com ma pod Windows nejaky soft, ktery dokonce dodava ke
svym switchum, Nortel ma Optivity a asi by se dalo jeste pokracovat.

Brno, Czech Republic