Priradit jeden procesor aplikaci v smp

Středa Červenec 10 00:52:51 CEST 2002

On Mon, 8 Jul 2002, Petr Kristan wrote:

> Prave jsem se stal stastnym majitelem dual cpu serveru a jedna klicova
> aplikace se mi zacala chovat divne. Svadim to na smp. Ale chtel bych to
> nejak overit, nebo nejak aplikaci umravnit. Proto mam dve otazky:
[...]
> Lze rici, aby uloha pouzivala jen jeden procesor?

Hadam, ze problem neni v tom, ze byl nejaky proces obcas migrovan
z jednoho CPU na jiny (leda byste mel vadny hardware), jako spis v tom,
ze ta "klicova aplikace" bezi jako vic procesu (ci vlaken), ktere se
nasledne rozlozi na ruzne procesory, a ti chytraci, co ji naprogramovali,
to neudelali zrovna nejlepe, takze je tam nejaka race condition, ktera
se pri vice procesorech zacne projevovat (pri jednom CPU je bud uplne
neskodna, nebo spis velice malo pravdepodobne se vyskytujici).