QMAIL A POP3

Tomas Hornicek tomas.hornicek na orange.sk
Středa Červenec 10 09:08:02 CEST 2002

On Wed, Jul 10, 2002 at 08:57:09AM +0200, Novy David wrote:

> Podivejte se co v tom qmailctl mate napsano. Mam pocit ze jestli mate
> ten z lifewithqmail.org tak tam se opravdu spousti pouze smtp, takze je
> potrebne pod radek ve kterem spoustite smtp dat dalsi radek kterym
> spustite pop3
>
> 				Dumber
>  doplnil jsem ho podle toho manualu, nic vic uz tam neni napsano

a? nefunguje?
Na 25 riadku by ste mali mat nieco taketo
if svok /service/qmail-pop3d ; then
      svc -u /service/qmail-pop3d
else
      echo qmail-pop3d supervise not running
fi

					Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Orange Slovensko a.s.
tomas.hornicek na orange.sk