RH 7.3 - vykonostni problemy

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Středa Červenec 10 09:19:26 CEST 2002

Zdenek Pytela wrote:
> mirek.novak na centrum.cz píše:

> 	Nepíšete verzi jádra (plus jestli je od distributora nebo vaše),
> velikost swapu, jaké jsou disky a další informace. Ten select byl zadán
> ručně nebo přes php - zkuste obojí.

  - jadro je samozrejme smp distribucni verze
  - swap je cca 512 MB - system ho vubec nepouzije
  hardware noveho serveru - jedna se o slozenec by Mironet
  CPU 2x PIII @ 1GHz
  RAM 1024MB ECC 133
  MB SUPERMICRO P3TDE6
  2 kanalovy Adaptec 7899P
  HDD 2x SEAGATE ST318437LW (16GB, 10000rpm) - kazdy na jinem kanalu
      1x IDE 40 GB na zalohovani
  jeden hdd je vyhrazen pro databaze z druheho se bootuje a je na nem /, root webu a swap oba jsou ext3

  - select byl zadan prikazoveho radku - jednoduse proto ze trva dele nez 30 vterin. Je to jednoduchy select, vyuzivajici indexu,
pro vyber ze statistik. Vybery z DB samozrejme probehnou cca 4x rychleji nez na starem serveru, coz je v poradku, zarazi mne vsak
zpusob vyuziti/spravy pameti a pridelovani casu procesum a s tim (IMHO) souvisejici vysoky load ...

--
Mirek Novak