smtp a pop3 pres web

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Červenec 10 09:15:46 CEST 2002

> Skuste radsi twig (http://screwdriver.net/twig/) je jednodusi na instalaci
> a umi mnoho dalsich veci.

Neopuzivam twig resp. pouzivam IMPa. A staci ze som pozrel si pozrel demo,
aby som videl, ze po grafickej resp. uzivatelskej stranke je twig este
daleko za IMPom. IMP je omnoho prehladnejsi aj pre laika, navyse som si
nevsimol, zeby TWIG bol v roznych jazykovych verziach. Konfiguracia nie je
vobec narocna a zalezi len na Vas ake moduly do neho zakomponujete.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2