United Linux

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Červenec 10 09:00:59 CEST 2002

Jan Řezníček wrote:
> http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=1020703431&t=SNM
> Uz asi minuly tyden vysel tento clanek Namodro. Autor nam tam vysvetluje,ze
> je United Linux uz pohrben, i kdyz nevim, jestli vubec uz zacal.
> Tento clovek ma sice potize s cestinou, ale jinak je to zrejme eksprt.

Pan Docekal ma hlavne potize s chapanim, co je to UL, cemu ma pomoci a
cemu konkurovat. Uvadi sice libive, lec nicim nepodlozene argumenty typu
"porušování principů Free Software", ci "[UL] ovšem zjevně šanci na
úspěch nemá" (zjevne? Hmm DD je jasnovidec :-), pripadne argumenty, kdy
se rekne A (omezení dostupnosti binární podoby UnitedLinux distribuce),
ale nerekne se B (RedHat svuj Advanced Server v binarni podobe taky
nedava zadarmo). No a povazovat Docekala za "eksperta" ... mozna vi
lecos o Windoze, ale do Linuxu by se radsi poustet nemel. Zvlast ne se
"zjevnymi pradvami". Jak se rika ... Sevce, drz se sveho kopyta.
(BTW Kdyby alespon kazdy druhy slovo nebylo tucne, kurzivou, nebo
podtrzene... Trochu mi to pripomina styl JXD. Jeste ze to neni cerveno
zeleno modre :-)

> Myslite, ze
> se neco zmeni kdyz se bude nabizet United vedle Mandraku, Redhatu a dalsich?
> Ja osobne bych rekl, ze ne...

Nedavno se to tu probiralo a myslim, ze v te flamewar se vedle osobnich
utoku dalo nalezt i par smysluplnych argumentu. Viz archiv.

Michal Ludvig