prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Středa Červenec 10 10:22:13 CEST 2002

On Wed, Jul 10, 2002 at 08:30:34AM +0200, Martin Mačok wrote:
> (*) Konqueror v KDE3 je jiz celkem dost kvalitni web browser a zere mene
> systemovych prostredku nez Mozilla,
Bohuzial (alebo nastastie?) moje skusenosti su presne opacne. Konqueror po par
hodinach naalokuje stovky megabajtov ked mam 4 okna, mozilla bezi dni a pamat
rastie pomalsie ked mam cez 10 tabov.

Neberte to ako flejm, jednoducho takto sa to u mna sprava.

> vetsine uzivatelu by asi postacoval. Rovnez bych si vyzkousel posledni verze
> KOffice (1.2.x), na jednoduche dokumenty (napisu/vytisknu/podepisu/zapomenu)
> by take mohl stacit a je rovnez mensi zrout nez OOffice.
Hej, tiez som si vsimol ze kopa ludi je uplne spokojna napr. s AbiWordom alebo
Gnumericom. Problem je naucit ich ukladat to v kompatibilnych formatoch :-).

>          Martin Mačok                 http://underground.cz/
>    martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/
Bye,

                           Reboot America.