SquirrelMail nelze odeslat postu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Červenec 10 10:43:44 CEST 2002

> Jaky mate vlastne duvod k tomu posilat postu pres SMTP a ne pres
> qmail-inject?

Starsi verze squirrelu tu moznost nemeli, ale i v novjejsich  mi to nefunguje.

Zrekapituluji:

Mam 3 stroje
muj pracovni, dva servery. Vse RH7.3.
	Na mem to funguje a to i verze 1.0.6 i 1.2.7. Muj stroj je instalovan
upgradem z RH7.1
	Na cistem novem serveru RH7.3 nechodi zadna verze.
	Na jinem serveru ktery vznikl upgradem z RH6.2 taky nechodi zadna verze.

Kdyz vyplnim formular nova posta a dam odeslat, tak se mi okamzite otevre novy
cisty formular nova posta. Nezarve zadnou chybu. Usuzuji na problem predani
hodnot metodou post scriptu compose.php, ktery to zajistuje.
Tohle je nezavisle na nastaveni configurace jestli smtp,nebo sendmail. Co se
tyce smtp, tak ani tcpwrapper nezaznamena o pokus spojeni na port 25, tj
tento pokus se neuskutecni. Pokud jako sendmail program nastavim svuj script,
pak prokazatelne vim ze se o jeho spusteni http server ani nepokusil.

Proto usuzuji na problem s php.

Server jez vznikl upgradem z RH6.2 tak tam to chodilo az do upgrade s verzi
squirrela 1.0.6

Dekuji za nazory

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners