prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Červenec 10 11:16:32 CEST 2002

> 	Tyto možnosti mají i někteří weboví poštovní klienti.
> Plnohodnotná náhrada Exchange to ale nebude.

Jiste, moje reseni je vyvijeno na zakazku a na miru dle pozadavku
zakaznika s cilem nahradit konkretni funkce exchange, na druhou stranu
obsahujici nektere funkce, kterymi exchange / outlook nedisponuje (moznost
donuceni uzivatele vyplnit praci za predchozi den, jinak nebude schopen
dokoncit prihlaseni k siti, apod.) s moznosti poskytnout reseni dale ...

Jirka
--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com