vetsi linuxova sit

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Červenec 10 10:58:05 CEST 2002

Pavel Kraus wrote:

> Zdar,
>
> kdyz tady ted bezi debata o prechodu z MS na linux, napada mne:
>
> Pouziva se v praxi pristup, kdy si klientske stanice mountuji /usr (mozna
> i dalsi adresare) ze serveru? Predpokladam, ze tohle byl jeden z duvodu
> vytvoreni unixove adresarove struktury. Jenze nevim, jestli je v dnesni
> dobe tenhle pristup prakticky, bezpecny ...

No, bezpecny. NFS v tomto smeru ponekud kulha. Samba je o neco lepsi, ale je
to zase ponekud jine (principialne) reseni. Pokud Vas nenapadne mountovat
svazky odkudsi z Internetu, pak bych to zas tak moc cerne nevidel. Ovsem,
musite uzivatelum pridelit jejich zodpovednost. Pokud nekomu "utece" heslo,
necha ty svazky pres noc, ci obed pripojene ..... No, zkratka - vycvik
uzivatelu je nutny.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz