prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 10 11:27:19 CEST 2002

| Odesílatel: Jiri Chaloupka <dev na b2bexpander.com>
| nevidim ukoly a kalendar jinych lidi, na to musim mit prave ten server.

A co zkusit něco jiného? Přece mail klient nemusí umět všechno. Na úkoly a
kalendář existují samostatná řešení (i přes web).

Tohle jsem kdysi hledal pro šéfa, mirror mi zdechl, ale možná ještě něco z
toho bude fungovat. Kdyžtak tam vyhoďte "index.htm", to mi tam přidává
downloader pro webserver.

http://irm.schoenefeld.org/index.htm
http://phphelpdesk.sourceforge.net/
http://mhd.sourceforge.net/