Pozor! Mimon!

Vondráček Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Středa Červenec 10 13:50:11 CEST 2002

No me www.quantum.cz chodi a odkazuje se na nejakou ceskou firmu Sky soft, zkuste jim zavolat, bude to nejjednodussi. Zahr. stranka take nechodi. Sice jsou tam nejake drivery ale pro disky vetsi nez 2.5GB takze ja bych rekl, ze se ten disk odebira do magnetickeho raje. Otazka je co to znamena divne chovani.

Vondracek