Práce s poštou v "mbox" ? (nebo se musí použít "maildir")

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 10 14:47:42 CEST 2002

On St, 2002-07-10 at 14:40, n_petr na seznam.cz wrote:
> 1) Odstraňovat duplicitní maily z došlé a odesláné pošty ?
> 2) Odstraňovat maily na základě šablon; případně regulárních výrazů ?
> 3) Podle vlastních nadefinovaných pravidel přesouvat veškerou poštu mezi
> adresáři = měsíční velký úklid ?
> 4) Vyhledávat v celé poště na základě šablon; případně regulárních výrazů ?
> 5) Třídění právě příchozí a odchozí pošty na základě šablon; případně
> regulárních výrazů ?
> 6) Možnost pracovat s maily (aby to z nich nic neztratilo a nezahodilo) s
> přílohami nebo s HTML maily obsahujícími obrázky, flash ActiveX, scripty,

> [...]

Mne porad chybi nasledujici:

7) zahodit pouze prilohy v (nekterych) mailech

Napr. sent-mails mam ohromny jen kvuli tomu, ze jsem kdysi komusi poslal
par blbosti jako prilohy.. I incoming je smrtelne velky hlavne kvuli
priloham, ktere jsem uz urcite nekam ulozil na disk..

Petr