Programovani demona

Daniel Kminek kminek na mite.cz
Středa Červenec 10 15:43:55 CEST 2002

Dobry den,

Mam problem pri programovani demona se kterym si nevim rady.

Dodavatel hardwaru mi poskytl knihovnu API pomoci ktere mohu spustit a
obsluhovat watchdog.
Vsechno funguje dokud mam program jako "normal"

Ve chvili kdy jsem se pokusil program prepsat do tvaru demona mi to nechodi.
Demon samotny  bezi a posila mi hlasky do syslogu atd...
Ale funkce toho rozhrani API nefunguji .
Problem je ze nemam k tomu vsemi zdrojaky, ale pouze predkomilovane knihovny
a modul do jadra...

Tusim ze by problem mohl souviset s tim, ze dceriny proces nemuze neco nekam
zapisovat nebo nema nejaka prava atp.

Nepomuze ani kdyz necham rodicovsky proces bezet. Pokud funkce volam z
dcerineho procesu tak smula...

Muzete mi prosim poradit, jaka pravidla dodrzet, aby se demon choval stejne
jako rodicovsky proces, kde vse funguje?

Dekuji velmi moc

Zdravi

Daniel Kminek