prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Petr Cahyna caha na i.cz
Středa Červenec 10 15:34:52 CEST 2002

Jaroslav Lukesh wrote:
> [...]
No, normalne se flame nezucastnuji :), ale neodolam ...

> A co zkusit něco jiného? Přece mail klient nemusí umět všechno. Na úkoly a
> kalendář existují samostatná řešení (i přes web).

presne tak a nemusime chodit daleko. Treba v distribuci Mdk standartne
groupwarovy software je - jmenuje se ( prekvapive :) ) phpGroupWare. Ma
v sobe vetsinu toho co tu uz zaznelo. Server bezi pod apache a
postgresql nebo mysql a klientem je pochopitelne jakykoliv browser. My
uz to provozujeme cca dva roky prave kvuli spolecnemu planovani sluzeb v
kalendari. Ale ma v sobe haldu dalsich uzitecnych aplikaci - todo list,
takovy jednoduchy trouble ticket system, headlines, chat, filemanager,
webmail clienta, adresbook, ... V te dobe kdy jsem to nasazoval, tak to
bylo takove site dost horkou jehlou, takze jsem musel preprogramovavat
nektere sql dotazy, ale protoze je to cele napsane v phpku (a celkem
dost citelne), tak se to da lehce a clovek si to taky jednoduse muze
priohnout jak potrebuje. Nicmene doba pokrocila, myslim ze uz by to
mohli mit vychytane a specialne 'Mandrejci' by to v nefunkcnim stavu do
distribuce nestrcili :).

						caha

http://www.phpgroupware.org/

P.S.: Jit dneska dobrovolne do neceho jineho nez intranetovych
technologii IMHO nema smysl...

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10