IPv6 PPP a proxyarp

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Červenec 10 16:26:35 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote:
> 	Nevite nekdo, jak se resi proxy-ARP, pokud pouzivam PPP pro IPv6?
> Existuje u neighbour(sp?) discovery nejaky podobny mechanismus?

Rekl bych, ze je to podobny (mozna uplne stejny) mechanismus, jako ten,
ktery se ma pouzivat pro IPv6 mobile nodes. Bohuzel netusim, jak daleko
je podpora teto casti standardu v Linuxu, ale cetl jsem, ze v *BSD
(projekt KAME) by to fungovat melo. Kazdopadne relevantni dokument je
RFC 2461, odstavec 7.2.8. K dostani treba zde
http://www.ipv6.logix.cz/rfc.xp?rfc=2461 (pristupne i pres IPv6 :-))

Ale jelikoz IPv6 adres je obecne dost, tak bych PPP resil vlastnim
routovanym subnetikem.

Michal Ludvig