telnet localhost

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na igp.sk
Čtvrtek Červenec 11 10:59:00 CEST 2002

On Thu, Jul 11, 2002 at 08:24:47AM +0200, Michal Vymazal wrote:

> A nehlasite se jako root? Tusim, ze se nekde dalo telnetu naridit, kdo se k
> nemu muze prihlasit skrze sitove rozhrani.

To by ale nedavalo Connection refused ale Connection closed. A navyse telnet z loopbacku (localhost, 127.0.0.1) sa vacsinou nezvykne zakazovat ;-) BTW, este som nevidel system ktory si wie vydedukovat kto sa chce prihlasovat a odpojit ho skvor ako napise login ;-)
Ja by som to videl na problem s xinetd alebo telnetd (btw, je telnetd nainstalovany ?) pripadne nejakymi ip(chains|tables) pravidlami. Viac powedia logy ...

--
I'm paranoid. But I'm paranoid enough ? ;-)
Megac