OT: kostra p2p pro sdileni textu, kodu / cestina nutna

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na igp.sk
Čtvrtek Červenec 11 11:08:23 CEST 2002

On Thu, Jul 11, 2002 at 09:05:09AM +0200, Sumpich, Petr wrote:
> Neznate nahodou open source program, kterej umoznuje spusteni p2p site
> -staci mi zhruba pro 100 uzivatelu
> Tzv. Soukroma peer to peer sit??
> Jde mi o to, ze s par prateli chceme velmi sofistikovane komentovat kod
> radek po radku (and comments to comments, moderovat komentare u jednotlivych
> peers)...coz uz bych pripadne doprogramoval a chci zacit od neceho
> smysluplneho.
> Uplne by mi vyhovoval projekt programovany v PHP, Perlu...
>
> Stacila by mi keywords co mam vlastne hledat, diky
> Petr
Hmmm .. mozno je to sialenost ;-) , ale co tak to spravit ako nadstavbu nad protokolom GNUTELLA. Vyuzit protokol na komunikacne zalezitosti a k tomu dorobit nieco na spracovanie stiahnutych suborov. Implementacii protokolu GNUTELLA je vela a v roznych programovacich jazykoch, takze sa istotne bude dat z niecoho vybrat. Co sa tyka P2P FILE sharingu tak mojim favoritom je Mutella, aj ked ta je dost komplexna aby sa dala pouzit ako komunikacne jadro. Aj ked jeden nikdy nevie ...

--
Sialeny ;-)
Megac