OT: kostra p2p pro sdileni textu, kodu / cestina nutna

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Čtvrtek Červenec 11 11:24:26 CEST 2002

Koukam zrovna na gnutellu protocol, ale mozna je schudnejsi cesta vybrat si
nejaky free chatovaci system. Potom jen dodelat ty reference comments to
comments, a aby se to chovalo spise jako forum... coz bych uz snad zvladl ve
svem oblibenem php.

Nechci posilat velke soubory, jde spise o komunikaci nad malymi kousky kodu.
A meli by tomu rozumet I boric z obchodu a marketingu - takze ten chat
systembude asi lepsi.

Nejaky tip?
Ja mam prozatim par vyhlidnutych, ale nic neni dost atypicke aby mi
vyhovovalo :-).

Petr
-----Original Message-----
From: Martin 'MegaSoft' Mokry [mailto:megac na igp.sk]
Sent: 11. července 2002 11:08
To: linux na linux.cz
Subject: Re: OT: kostra p2p pro sdileni textu, kodu / cestina nutna

On Thu, Jul 11, 2002 at 09:05:09AM +0200, Sumpich, Petr wrote:
> Neznate nahodou open source program, kterej umoznuje spusteni p2p site
> -staci mi zhruba pro 100 uzivatelu
> Tzv. Soukroma peer to peer sit??
> Jde mi o to, ze s par prateli chceme velmi sofistikovane komentovat kod
> radek po radku (and comments to comments, moderovat komentare u
jednotlivych
> peers)...coz uz bych pripadne doprogramoval a chci zacit od neceho
> smysluplneho.
> Uplne by mi vyhovoval projekt programovany v PHP, Perlu...
>
> Stacila by mi keywords co mam vlastne hledat, diky
> Petr
Hmmm .. mozno je to sialenost ;-) , ale co tak to spravit ako nadstavbu nad
protokolom GNUTELLA. Vyuzit protokol na komunikacne zalezitosti a k tomu
dorobit nieco na spracovanie stiahnutych suborov. Implementacii protokolu
GNUTELLA je vela a v roznych programovacich jazykoch, takze sa istotne bude
dat z niecoho vybrat. Co sa tyka P2P FILE sharingu tak mojim favoritom je
Mutella, aj ked ta je dost komplexna aby sa dala pouzit ako komunikacne
jadro. Aj ked jeden nikdy nevie ...

--
Sialeny ;-)
Megac