Obnovovaci frekvence jeste jedou

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Červenec 11 12:56:08 CEST 2002

Mam dojem, ze chyba bude nekde uplne jinde. I kdyby vam jel monitor na
pouhych 75 Hz obnovovaci frekvence, tezko by jste mohl zrakem (normalnim)
neco postrehnout. Dela to tedy dojem, ze neco jineho ukazuje xvidtune, na
necem jinym bezi monitor.

Chybne zvoleny typ monitoru?
Chybne zvolena graficka karta?
Vadny VGA kabel?
Vliv nejakeho zarizeni v okoli monitoru?

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz