Obnovovaci frekvence jeste jedou

Čtvrtek Červenec 11 13:48:00 CEST 2002

Zdeněk Böhm wrote:
> Moje odpoved je sice offtopic, ale... Ja 75Hz normalne vidim a jeste lip to
> vidim perifernim videnim - tzn. podivam se mimo monitor a "bokem" vidim
> blikani obrazovky.
> 85 Hz je uz v pohode.

	Neni, aspon pro mne a periferni videni...:-(

	Vezmu-li ze ergonomicka hodnota je stale (!) 72Hz, pak chudaci vsichni
ourednici, kteri maji 'certifikovane' pocitace s ergonomii a zivotnim
prostrednim v pr...:-)

	Je podstatny rozdil 100Hz a 85Hz (a IMHO daleko vetsi - subjektivne nez
nejaky 72-76 vs. 85Hz). Ostatne - pokud se dobre divate napr. na tel.
noviny - jasne vidite, kolik lidi, kteri kazdy den pisi na pocitaci si
vazi sveho zdravi - televizni kamery totiz 100Hz monitory nerozhodi... -
posledni prispevek na toto tema byl p. Peterka v Na vlastni oci ohledne
INDOSe - mu monitor neblikal a zrejme vi proc.

PS: Sam v soucasne dobe jedu na 85Hz, ale to je z duvodu, ze muj
soucasny HW nedovoluje 100Hz v pozadovanem rozliseni a obhajit si
investici do 100Hz monitoru na dane frekvenci jsem ve firme nedosahl...
a doma na pocitaci uz delam max. 10 hodin tydne (opet pri alepson 85Hz
pripadne 100 ci 120Hz).