pouziti EUID a EGID

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 11 17:06:08 CEST 2002

> No, pokial pridas do /etc/fstab do riadku parameter user,noauto tak by
> to malo robit to co chces. Alebo som to zle pochopil?

Pokud jde o konkretni svazek na (u)mountovani, tak /etc/fstab. Pokud maji
urciti lide spoustet mount jako root (tedy cokoliv umountovat ci
primountovat), tak se to necha pres sudo, ale pokud nekomu povolite neco
takoveho, tak to uz mu rovnou muzete dat roota, vyjde to nastejno ...

-- Honza Houstek