UTF-8 a dead keys

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červenec 11 15:55:04 CEST 2002

Peter Luciak <countx na host.sk> wrote:
 : Zdravim,
 : viem ze sa tu o $SUBJ pred casom hovorilo ale napriek tomu mi to nejde.
 : Presiel som na en_US.UTF-8 podla
 : http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/ (vdaka! :)), a

nie je za co :-)

 : mailov v konfere ale napriek tomu mi nejdu dead keys ani v uxterme ani v
 : gvime. Pri 'setkxbmap sk' sa vypise len to pismeno bez akcentu. Vie niekto
 : poradit?

o aky linux ide? (mne uvedeny postup funguje pre cerstvo nainstalovane
woody)
je locale spravne vygenerovane?
co vypise locale charmap?
co tvrdi xev pri stlaceni  prislusnej mrtvej klavesy?
co to urobi ked skusis ine UTF-8 locale, nie en_US?

 : Nemoze byt chyba niekde v /etc/X11/xkb/symbols? Mam tam len toto:

ktovie... skus
setxkbmap us -option pc104compose
a potom stlacit v tomto poradi: "Compose" "a" "apostrof"
kde "Compose" je prava windowsovska klavesa
malo by to vypisat a s dlznom

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |