RE: Nechodící dhcpd server

Stanislav Mařík s.marik na worldonline.cz
Čtvrtek Červenec 11 18:59:30 CEST 2002

Nyní mám pevně přidělenou ip adresu a vše mi funguje bez problémů.

-----Original Message-----
From: Radek Kohout [mailto:Radek.Kohout na op-profashion.cz]
Sent: Thursday, July 11, 2002 2:13 PM
To: Stanislav Mařík
Subject: Re: Nechodící dhcpd server

Pak je mozna jeste jedna vec - nejede karta v tech winech.
Stalo se mi to - win XP kartu nainstalovaly, ale ve skutecnosti nejela.
Musely se nainstalovat ovladace z CDrom ke karte

Zkuste zadat IP adresu na Win natvrdo - jestli pojede nebo ne

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705