Dotaz na iptables

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Červenec 12 10:00:43 CEST 2002

Novy David wrote:
> Buhužel nemáte pravdu, DHCP je funkční, funguje přeně jak má na síti 65.0,
> smtp pošta také odejde, ale až za minutu

V tom pripade jste neposlal cely firewall ale jenom kus.
Nebo presneji, funuje na tom DHCP prideleni IP adresy novemu pocitaci
nebo
dlouhodobe vypnutemu nebo jen znovuobnoveni IP adresy? Protoze klienti
pri revalidaci IP muzou posilat dotaz z te sve pridelene adresy, az
jim prideleny cas vyprsi, tak zacnou pouzivat tu 255.255.255.255
Pokud ziskali IP adresu pred zapnutim FW tak tek si ji jen jednou za
cas obnovuji a pri tom muzou pouzit tuto IP, kdyz je nechate
vypnute delsi dobu nez je doba platnosti, tak pouziji zminenou
255.255.255.255.
S tim identem si na tom trvam a DHCP pravdepodobne take, zrovna diky
drobne chybe v dhcpcd jsem posledni dva dny se venoval usilovnemu
studiju  a prehrabovani se ve zdrojacich od dhcpcd/dhcp a tcpdumpovani
chovani nekolika klientu.

	Majkl