TN5250 a korektni zobrazovani ceskych znaku

JoK jok na hostinne.cz
Pátek Červenec 12 12:09:38 CEST 2002

> Řešil. Chyba je v souboru src/transmaps.h, kde je špatně převodní
> tabulka. Opravit musíte strukturu iso_8859_2_to_ibm870
> a ibm870_to_iso_8859_2.

Reseni je opravdu v modifikaci transmaps.h. Nejpreve jsem to zkusil rucni
editaci, ale pak jsem na internetu nasel tento odkaz
http://home.clear.net.nz/pages/c.evans/sw/transmaps/ a pomoci utility
Transmaps a definicnich tabulek, ktere tam taky jsou, jsem si vygeneroval
novou tabulku transmaps.h, prekompiloval a uz to chodi.

Dekuji za pomoc.

Josef Kulhanek