traffic & grafy ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Červenec 12 12:20:23 CEST 2002

zdravim ..

chcel by som merat traffic zo strojov a zobrazovat ho v grafoch ..

akurat vacsina nastrojov vie riesit v grafe akurat in&out a ja by som v
ramci jedneho grafu chcel in&out, ale aj podla protokolov ( http, smtp, ftp,
others etc .. )

merat si to viem .. tam problem nie je ..

ale cim to najrozumnejsie vykreslovat ?

nemate niekto dobry tip ..

chcel by som grafy na styl mrtg, ale viacero informacii v jenom grafe ..

zatial browsujem po freshmeate a googlujem, ale mozno neviem spravne polozit
otazku :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying