prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Petr Cahyna caha na i.cz
Pátek Červenec 12 12:38:17 CEST 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> A ted si predstavte ze potrebujete dat dohromady schuzku rekneme 5-10
> osob. Pokud nevidite vedle sebe jejich kalendare v aktualni podobe na
> nekolik dni, bude se Vam to resit horko tezko ...

no ale na to je opravdu  mnohem lepsi ten phpGroupWare ;). Na webu si to
prohlidne kazdy (kdo ma pristup samozrejme :) ) a odkudkoliv. Rikam ... my
planujeme v pomerne velke skupine uspesne uz dva roky a zadny 'utlouk' k
tomu nemame ;)). Je to pouze o vhodnem stylu prace a domluve - kdyz se
chce, tak to jde.

						caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10