podivný problém s Quantou po přechodu na KDE 3.0.1

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Pátek Červenec 12 20:53:38 CEST 2002

Dne čt 11. červenec 2002 12:34 jste napsal(a):
=:> > Je to zvláštní, ale já v kdeglobals nemám ani položku Charset  :o(
=:>
=:> já tam mám:
=:> [KFileDialog Settings]
=:> ...
=:>
=:> [Locale]
=:> Charset=iso8859-2
=:> Country=cs
=:> Language=cs

Tak jsem ho tam prostě připsal a Quanta chodí !

Mimochodem, když už byla řeč o Quantě, ve verzi 2.0 , nebo to byla až 2.0.1 ?
zmizela nabídka tagů a parametrů, už si přesně nevzpomínám, jak se to
jmenovalo, ale byla to moc šikovná věcička.
Její zmizení asi souvisí se vznikem komerční Quanty Gold, nevíte o tom nic?
Případně, nedala by se z Quanty 1.x vykuchat a šoupnout do 2.0.1 ?
Vždyť je to obojí pod GNU/GPL ?

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda
http://www.balustrada.cz