Apache - pristup do adresare pouze z jednoho interface

Matthes ornest na mistral.cz
Sobota Červenec 13 16:00:59 CEST 2002

V konfiguraci apache existuje cosi jako direktiva <Location> a
<Directory>. Pomoci nich muzete definovat pravidla pristupu k
jednotlivym slozkam. Jednodusi ale bude pouzit definice pomoci souboru
.htaccess v inkriminovanem adresari. To ma zase drobnou nevyhodu,
protoze se musi nacitat pri kazdem requestu na server...
Takze man httpd, http://httpd.apache.org/docs-project/ ;)

Matthes