rekompilace kernelu v RH7.3

Pejtl pohoda na seznam.cz
Sobota Červenec 13 19:39:45 CEST 2002

Zdravim,

beznadejne se pokousim rekompilnou kernel na RH7.3. Pomuze mi nekdo?

Nainstaloval jsem baliky modutils a kernel-sources. Vzal jsem config z
adresare configs a prekopiroval do .config (o uroven vise). Spustil
xconfig, zmenil jedinou vec - podporu pro cteni NTFS a zacal kompilovat.
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make modules_install (zde to vypise par erroru 1 a 2)

zkopiroval nove jadro do boot
zkopiroval System.map ze src adresare do adr boot a prenastavil
symbolicky link na tento novy.
Nastavil GRUB.

Vysledek ale neni nic moc (hadam, ze kvuli tem errorum v modules_install
:-)) Pri bootu mi pise o neznamem device (USB) a totalne odmita
nastaveni iptables a neinicializuje sitove karty (pry nejsou k
dispozici). Na puvodni jadro nabootuju uplne v pohode. Zarazi me
predevsim fakt, ze to same jsem delal na RH7.2 a nikdy nebyl zadny
problem - NTFS bezelo a moduly se hlasili. Doslo v novem RH k nejake
zasadni zmene v postupu, nebo TUSITE nekdo v cem by mohl byt muj
problem. Uz me to docela nici.

Diky za kazdou radu
Ondrej