migrace z win na lin: improt z OutlookExpress6

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Neděle Červenec 14 16:02:34 CEST 2002

Tak jsem našel tohle, víc toho asi není:

1) http://freshmeat.net/projects/mbx2mbox/?topic_id=28%2C29  +
http://mbx2mbox.sourceforge.net/
2) http://sourceforge.net/projects/ol2mbox + http://kmail.kde.org/tools.html
3) http://freshmeat.net/projects/liboe/?topic_id=809%2C28  +
http://www.gpl.no/liboe/

- zkoušel jste je někdo ? Napište prosím zkušenosti. Který myslíte, že je
nejlepší ?

Myslíte, že pomůže, pokud se převádí pošta z Outlook Expess 6.0 nejprve
nahrát do Outlook Expess 5.0 a převádět až teprve z Outlook Expess 5.0 nebo
převod z Outlook Expess 6.0 nemá na to vliv ?

Díky, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;