konverze PDF na ???

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Pondělí Červenec 15 09:08:30 CEST 2002

Miroslav BENES wrote:

> Neni to jedorazova akce, ale pocitam s tim, ze se bude prevadet
> tempem 1 - 2 soubory / mesic. takze porizovat kvuli tomu nejaky drahy
> nastroj je asi celkem zbytecne.

OK

> rastry tam nejsou. Nastesti. Ani zadny text. Je to adshora az dolu
> jeden jediny vektorovy objekt.

> $ pdf2ps kk.pdf kk.ps
>
>    **** This file has a corrupted %%EOF marker, or garbage after the
> %%EOF.

> RH 7.3, ghostscript-6.52-8

Zkuste použít poslední ghostscipt 7.04, v práci z PDF je tam
mnoho změn.

> Pritom pekne keca - znacka %%EOF tam je a je presne na konci v
> poslednich 5-ti bytech. Napada vas co s tim ?
>
> Mimochodem bylo mi doporuceno jako jedna z cest imprtovat to do
> CorelDRAW. Ovsem ohlasil "Chyba pri importu" a tim zo zvadlo. Takze
> je mozne, ze ten PDF soubor nebude uplne v poradku. Ovsem v Acrobat
> Readeru otevrit jde ...

Je také možné zkusit ten soubor natisknout z akrobat-readeru do
PostScriptu. Mělo by to jít i z příkazové řádky. Pokud v té
grafice nejsou použity TrueType fonty, tak by to mohlo byt v
pořádku, tyto on nevloží do PostScriptu, jen tam napíše odkaz,
což by taky možno šlo řešit, gs je umí. Toto jsem nezkoušel.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...