dosemu+samba

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červenec 15 13:16:08 CEST 2002

| Odesílatel: Jiri Svoboda <svoboda na istrade.cz>
| Resim takovy neprijemny problem se sambou a dosemu. Problem tkvi v file
| locks mezi sambou a dosemu. Pokud pristupuji z win,dos na sambu, je
| zamykani v poradku. Pokud ke stejnym souborum pristupuji z dosemu vypada
| to, jako by zamky nebyly "videt". Dela to jak z jineho stroje tak i v
| dosemu bezicim primo na serveru se sambou. Pokud spustim dva dosemu
| programy, jsou zamky take v poradku. Videl jsem jiz v ruznych
| konferencich dotazy na tanto problem ale nikde uspokojivou odpoved.

Mám skoro nadávací náladu, tohle jsem sem už několikrát psal (ne kvůli
tomu), ale poradím vám, je to už přece jenom delší doba (půlrok, dva).

Namontujte lokální sambu do lokálního adresáře, tento lokální adresář
namontujte jako disk do dosemu. A je po starostech.

A za domácí úlohu si zjistíte, kolik je způsobů, jak namontovat adresář
jako disk do dosemu a všechny je vyzkoušíte. Protože ne všechny fungují
optimálně v této kombinaci a já už si nepamatuju, který.

Ještě prozradím abyste nepoužívali VC, ale NC (v tom dosemu). POkud se
ptáte proč, tak si VC zkuste co bude v dosemu dělat (nebo taky nedělat).
Než jsem ho vykopnul, málem mě odvezli do blázince.

Jak namontovat sambu lokálně jsem sem psal minulý či předminulý týden
(+/-).

Zdraví JL.