prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Červenec 15 13:34:33 CEST 2002

Jiri Chaloupka wrote:
> To neznam, nejaka soucast staroffice?

SO Schedule Server nebyl vystaveny na siti, ale byl distribuovan
na CDckach, co se dala objednat u Sunu nebo co vysla v nekterych
casopisech.

Jako klient se pouzival SO-5.2.

Pro SO-6.0 nebo OOo-1.0 uz toto reseni asi neexistuje.

Ten server byl hodne podobny Exchange co se tyka funkci, spravy
i pozadavku na systemove zdroje. (Napr. jel pres vlastni xvfb server).

Kdysi jsem z toho delal i rpm-ko, ale nakonec jsem to nikde
nenasadil. Pripadalo mi, ze to sunove nebudou moc vyvijet
a podporovat.

pk