OFFTOPIC Re: win4lin ... kde sehnat?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červenec 15 15:20:26 CEST 2002

On Po, 2002-07-15 at 15:00, Jiri Chaloupka wrote:

> To neznamena, ze pred sw piratstvim mame zavirat oci. Proste je to kradez
> a to ze je to bezne s to neomlouva.

to je jasne - nazor na to jsem vyjadril ve svem prvni reakci v tomto
threadu. Ta druha reakce (kterou quotujeme) uz byla jen o narodni
hrdosti, kterou mame opravdu zbytecne velmi nizkou. Chtel jsem se
podelit o svou osobni zkusenost, ktera je v prikrem rozporu s tim, co
slychame o urovni sw piratsvi v zemich, ktere nam dnes maji byt vzorem
;-)

Petr