neukladajici se nastaveni v KDE

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Červenec 15 16:18:15 CEST 2002

On  0, Matthes <ornest na mistral.cz> wrote:
> Zdravim,
>
> dnes jsem uz po nekolikate narazil na to, ze po startu do KDE jsou jinak
> nastavena pisma a dalsi nastaveni. Uz me to dost ... a nevim, proc neni
> schopen si to xakru zapamatovat - pri odhlaseni se uklada (nebo se ma
> ukladat session), tak nevim co blbne... Dost me otravuje prenastavovat
> vsechna pisma ve vsech aplikacich - ano, pro KDE a pak kazdou aplikaci
> zvlast - grrrr!
>
> Nevite co to je za @*&%$!!! blbost?
>
> diky
> Matthes

Víte co, měl jsem jednou podobný problém, když jsem jako uživatel kamin
udělal su root a pak jsem zkoušel spouštět pod rootem aplikace, jenže ony si
konfigaraci a jiné vyci uložily pod vlastníkem root, takže je pak kamin
nemohl změnit - A NEBYL O TOM informován. Stačilo myslím chown -R * kamin a
bylo to...

Martin K.