MDK 8.1 Kmail,scroll myš

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Červenec 16 10:30:46 CEST 2002

On Tue, Jul 16, 2002 at 10:18:14AM +0200, Mirek Mensšík wrote:
> 1) Při nastavení Kmail mi píše že na serveru mě nemůže
> identifikovat(heslo). Na Mozille  sem alespoň schopen poslat
> meil,ale nedostanu žádný(študuju z konference,tak to dost
> potřebuju).

> Pošta je nastavená na jedné ip,

Co to znamena?

> skusil sem normální nastavení jako v Outlook,Netscape,ale nechodí to
> i se zadaným správným heslem.

Definujte "normalni nastaveni", jaky protokol apod...

Pomaleji... popiste presne vasi situaci. Co mate nainstalovane na
vasem pocitaci, jakeho klienta a jak pouzivate, kde je odchozi SMTP
server (na jakem pocitaci) a na jaky server vam chodi posta a jakym
zpusobem (jakym protokolem) hodlate postu z toho serveru dopravovat na
vas pocitac (do vaseho klienta).

> 2) Nějaké chytré linky kde bych toho pochytil nejvíc, jak obsahově tak i
> ukázkově? (navštěvuju tak linux.cz,root.cz) ale jako greenhorn bych
> potřeboval,no asi každý ví jak začínal.

tldp.org
ll.cz
google.org
freshmeat.net

Urcite si poridte nejakou knihu, napr. Linux - Dokumentacni Projekt.

> 3) Jak dostanu optickou myš s kolečkem aby fungovalo pod linuxem
> i to kolečko?

Musite nam presne napsat, co je to za mys. (opticka mys s koleckem je
moc sirokej termin)

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/