Spousteni programu z disku "servirovaneho" Sambou

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Červenec 16 12:55:56 CEST 2002

Ahoj,

ve firme pouzivame stary dosovy skladovy soft. Mame tu sit s Win98 a
donedavna delal "server" jeden pocitac taktez s Win98. Na nem byl sdileny
disk, odkud si ostatni ten program spousteli a kde taky lezely databaze
(souborova databaze postavena nad B-Tree Filerem od Turbopower).
V ramci reorganizace jsem tenhle "disk" (disk fyzicky ne, ale to sdileni)
premistil na linuxovy server se Sambou. No a zacaly se dit veci...
Na nekolika pocitacich v siti ten program bezi trochu sviznej, na dalsich se
brutalne zpomalil. Ale nejhorsi je, ze se obcas stane, ze program zahlasi
nejakou chybu sdileni databaze a v datech vznikaji ruzne nekonzistence.
Rad bych se proto zeptal, mate-li nekdo zkusenosti s provozem dosovych
programu z disku sdileneho pres Sambu, nebo aspon tip, cemu se vyhnout, nebo
aspon nevite o nejake dokumentaci, kde by se dany problem probiral.
Potrebuju to nejak vyresit a bohuzel vubec netusim, kde zacit hledat chybu.
Nevidim duvod, proc by mel byt rozdil v tom, odkud je disk s programem
sdilenej. Ten program jsem videl korektne bezet na disku sdilenem Novelem,
tak proc by to nemelo jit pres Sambu.

S pozdravem Zdenek Bohm