Spousteni programu z disku "servirovaneho" Sambou

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Červenec 16 13:35:12 CEST 2002

| Odesílatel: Zdeněk Böhm <zdenek.bohm na gammarus.cz>
| premistil na linuxovy server se Sambou. No a zacaly se dit veci...
| Na nekolika pocitacich v siti ten program bezi trochu sviznej, na dalsich
se
| brutalne zpomalil. Ale nejhorsi je, ze se obcas stane, ze program zahlasi
| nejakou chybu sdileni databaze a v datech vznikaji ruzne nekonzistence.

podívejte se na můj dnešní příspěvek dosemu+samba.

Foxka, clipper a pod. na novellu jsou bez problémů, problémy nastávají až
se sítí LAN Manager (aka MS Network) a je úplně jedno, jestli server jede
na linuxu, sunu, BSD, nebo na woknech.

Taky strašně (!!!!!!!!!!!!!) závisí na verzi foxky. Tu foxku nemám, je
součástí nějakého drahého programu a nechtěli mi to zprvu dát (až to měli
hotové, nahráli to na cd ale bylo vadné), takže mi jen oznámili
blbne/neblbne a "co" jsem z nich nedostal (to je pak práce, že?). Ale je to
už dávno, jediné co vím, že to nebyla nejnovější verze. Ani FOXPro/LAN.

Zdraví JL.