Konverze formatu OO (sxw) na citelny text

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červenec 16 18:07:51 CEST 2002

   From: Petr Simandl <simandl na mujmail.cz>
   Date: Tue, 16 Jul 2002 15:15:53 +0200

   > <flame>
   > A to je jako co? Odpoved? Nebo URL?
   > </flame>

Tomu se říká indirect reference. Předání informace odkazem. Hodnota této
informace je pro Vás však nulová, protože nejste schopen tento odkaz
použít. Pomůže Vám tedy pouze přesné URL. Pokud jste schopen použít
prohlížeč. Ale to ze stylu vaší odpovědi není zřejmé.

   > <no_flame>
   > Prosim pekne mohl by mi nekdo poslat URL na konferenci
   > uživatelů OpenOffice.org CZ ?
   > </no_flame>

Doufám, že k vám přistoupí všichni tak, jako jsem to udělal já. Pokud je
nějaká informace o projektu XXX napsána v jeho FAQ a uživatel jako vy se
zeptá na tuto informaci, je odkázán na tento dokument (FAQ) a potom se
i přesto ještě jednou zeptá na onu informaci, je něco špatně...

   > <background>
   > Sedim v praci na w2k a oo tu vubec nemam...
   > </background>

No, to je ale jenom váš problém, že souhlasíte s používáním tohoto
operačního systému. Máte možnost volby. Tak jako každý. Zkuste si zvolit
svoji svobodu... Možná jsou to právě Microsoft Windows 2000, co vám
zatemnilo mysl a nejste schopen ani přečíst to, tam vás ostatní nasměrují.
--
Pavel Janík

Avoid multiple exits from loops.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)