Nastaveni UPS - Powerchute+

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Červenec 16 21:34:25 CEST 2002

| Odesílatel: V. Seiner <seiner na transys.chrudim.cz>
| Dekuji - podnetne. Jenze ja jsem ted uz take ve stavu, ze ten server
nemuzu
| moc vypinat.
| Furt si myslim, ze by melo jit nejak dosahnout, aby se pri ukoncovani
dalalo
| jen shutdown now a ne shutdown -h now.

Použijte standardní powerd z balíku SysVinit (RH ho tam standardně nemá,
hledejte na freshmeatu, ale pozor, stejných názvů je mnoho!)

viz /etc/inittab

# When our UPS tells us power has failed, assume we have a few minutes
# of power left.  Schedule a shutdown for 2 minutes from now.
# This does, of course, assume you have powerd installed and your
# UPS connected and working correctly.
pf::powerfail:/sbin/shutdown -f -h +2 "Power Failure; System Shutting Down"

# If power was restored before the shutdown kicked in, cancel it.
pr:12345:powerokwait:/sbin/shutdown -c "Power Restored; Shutdown Cancelled"

Zdraví JL.