wwwproxy

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Červenec 16 23:26:06 CEST 2002

>Dobry den,
>Potrebuji nejaky jednoduchy proxy server pro www, kde napisu IP pres
>kterou se pripojuju a IP pocitacu, ktere se budou pripojovet pres
>mne. Neco podobneho jak programy "proksi nebo wingate" pod WIN.
>Stacila by verze pro 2 uzivatele. Squid je pro mne moc slozity
>Dekuji za informace
>petrhusa na seznam.cz

Mam malou domaci sit, ven se pripojuji analogovym modemem. S uspechem
pouzivam wwwoffle,  proxu server se zamerenim na offline prohlizeni. Funguje
ovsem i v online rezimu. Funguje s nim asi  95% stranek. Mirne pokrocily
uzivatel
ji zvladne nastavit, zacatecnik muze pouzit implicitni konfiguraci.
Roste na:

http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/

OldFrog.